Even uit de lucht ..... - Reisverslag uit Cuiabá, Brazilië van bianca housselt - WaarBenJij.nu Even uit de lucht ..... - Reisverslag uit Cuiabá, Brazilië van bianca housselt - WaarBenJij.nu

Even uit de lucht .....

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca

18 Maart 2008 | Brazilië, Cuiabá

Oi,

Ben voor een dag of 5 even uit de lucht ivm met een bezoekje aan de pantanal & amazone!

Dus geen paniek en svp NIET reageren op dit berichtje anders klopt mijn verhaal straks niet meer. Er zijn/komen nog genoeg andere berichtjes waar jullie wel op mogen reageren :0)

Oh ..... wel graag allemaal duimen dat ik geen close encounters krijg met mijn grote vrienden .... spinnen en slangen hahahahaha

x

  • 12 Maart 2008 - 11:59

    Dop:

    Hoe zo niet reageren????!!!!

    Dat moet je mij niet zeggen ja, ik ben heel koppig en tegendraads af en toe, dus zeker nu ;-)

    Hoop dat het meevalt met o.a. de 8-potigen (brrrrr) en dat het verder heeel erg mooi is geweest daar en heel gezellig enz.enz. Maar goed, dat lezen we binnenkort neem ik aan wel!

    Beijinhos, Dop

  • 12 Maart 2008 - 22:49

    Bibanca:

    He doppie,

    Nu kan ik t berichtje niet meer deleten... en klopt mijn verhaaltje niet meer. Zou nu nl. nog in Rio moeten zitten hahahahah. Lekker ding ben je toch ook!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bianca

Wat doe je als je ontslagen wordt en als dank een leuke bonus meekrijgt? Inderdaad dan ga je een lekkere lange wereldreis maken. Te beginnen in Ecuador & de Galapagos eilanden, dan Chili & de Paaseilanden, via Buenos Aires oversteken naar Ushuaia, de boot op naar Antartica en weer terug, relaxen aan het strand in Uruguay, afzakken naar Patagonie en de rest van Argentini, via Boliva en de zoutvlaktes naar Peru, Machu Picchu, Nazca lijnen, oversteken naar Rio de Janeiro, de Pantanal + Jungle, de Amazone in Manaus in eindigen via Salvador de Bahai aan t strand in Brazilie. Oh wat naar allemaal .... dank je wel O.J.!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 79126

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2007 - 23 Maart 2008

Wereldreis Antarctica & Zuid Amerika

Landen bezocht: