Even uit de lucht ..... - Reisverslag uit Cuiabá, Brazilië van bianca housselt - WaarBenJij.nu Even uit de lucht ..... - Reisverslag uit Cuiabá, Brazilië van bianca housselt - WaarBenJij.nu

Even uit de lucht .....

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca

18 Maart 2008 | Brazilië, Cuiabá

Oi,

Ben voor een dag of 5 even uit de lucht ivm met een bezoekje aan de pantanal & amazone!

Dus geen paniek en svp NIET reageren op dit berichtje anders klopt mijn verhaal straks niet meer. Er zijn/komen nog genoeg andere berichtjes waar jullie wel op mogen reageren :0)

Oh ..... wel graag allemaal duimen dat ik geen close encounters krijg met mijn grote vrienden .... spinnen en slangen hahahahaha

x

• 12 Maart 2008 - 11:59

Dop:

Hoe zo niet reageren????!!!!

Dat moet je mij niet zeggen ja, ik ben heel koppig en tegendraads af en toe, dus zeker nu ;-)

Hoop dat het meevalt met o.a. de 8-potigen (brrrrr) en dat het verder heeel erg mooi is geweest daar en heel gezellig enz.enz. Maar goed, dat lezen we binnenkort neem ik aan wel!

Beijinhos, Dop

• 12 Maart 2008 - 22:49

Bibanca:

He doppie,

Nu kan ik t berichtje niet meer deleten... en klopt mijn verhaaltje niet meer. Zou nu nl. nog in Rio moeten zitten hahahahah. Lekker ding ben je toch ook!
    x