"houten" stadstour Santiago de Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van bianca housselt - WaarBenJij.nu "houten" stadstour Santiago de Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van bianca housselt - WaarBenJij.nu

"houten" stadstour Santiago de Chili

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca

05 December 2007 | Chili, Santiago de Chile

Pffff.... heb een heeeeeeeeeeeeeel erg zwaar en houten kop! Oh dat wordt helemaal nix met die tour. Vooruit ene been voor het andere en dan zien we wel hoe het gaat lopen. Niet teveel schudden met t hoofde en rustig lopen en ademhalen. Kopje koffie als eerstje. Nee helemaal zwart graag. Ze zeggen dat dat helpt!

Om 9.15 uur is de gids er en ik sluit me stilletjes aan bij de rest van het groepje. We doen grotendeels hetzelfde als de andere excursies dus ik kan hier en daar even lekker in een hoekje gaan zitten en wachten tot de rest er weer is of bij de buren op het terras een kopje koffie doen. Oh dat museum hoef ik echt niet meer te zien.... en de rest van de tour? Oke dan ga ik vanaf hier weer naar het hotel goed :0)

Even een kleine siesta inbouwen!

Dan weer jullie op de hoogte brengen dat ik nog leef en niet op die Explorer boot zat die vorige week gekapseizd is bij Antartica. Daar zaten wel 17 Nederlanders op maar zijn allemaal gered. 1 van hen was de schoonzus van de baas van Petra. Raar hoor .... dan komt zo´n berichtje in de krant toch wel ineens heel anders binnen. Maar aan de andere kant, als zo iets gebeurd staat iedereen weer op scherp en gebeurt er niets met onze boot toch!

Hmmm nog even een wasje doen voor ik morgen naar de woestijn vlieg. Zal daar denk ik alles wel nodig hebben hahahahaha .... al dat zand!

Nog even een hapje eten met Diederik. Hoef ik nog steeds niet Remy te zijn. Tja zolang ik daar gebruik van kan maken... In de wijk Providencia deze keer. Dat zou een leuke opkomende hippe wijk moeten zijn... maar wij komen op een soort Rembrandtplein terecht! Ach wat maakt t ook uit... We strijken gewoon ergens neer en bestellen een wijntje toch! En dan is het weer (veel te laat) bed tijd. Morgen moet ik er om 04.00 uur .... weer richting dat fijne vliegveld!

Kijken wat LAN Chili deze keer in petto heeft!

  • 05 December 2007 - 18:38

    Rachel:

    Hey Bianc,

    Wow, wow, wow.... wat een drukte, bus in bus uit, hotel in hotel uit... Toe maar.
    Mijn laatste avondje thuis. Morgen vertrek ik lekker naar Indonesie en dan sla ik natuurlijk ook weer aan het typen, maar vast niet zo veel en zo veel bijzonders als jij.

    Ik probeer je nog wel te mailen vanaf daar.

    Dikke kus!
    Rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bianca

Wat doe je als je ontslagen wordt en als dank een leuke bonus meekrijgt? Inderdaad dan ga je een lekkere lange wereldreis maken. Te beginnen in Ecuador & de Galapagos eilanden, dan Chili & de Paaseilanden, via Buenos Aires oversteken naar Ushuaia, de boot op naar Antartica en weer terug, relaxen aan het strand in Uruguay, afzakken naar Patagonie en de rest van Argentini, via Boliva en de zoutvlaktes naar Peru, Machu Picchu, Nazca lijnen, oversteken naar Rio de Janeiro, de Pantanal + Jungle, de Amazone in Manaus in eindigen via Salvador de Bahai aan t strand in Brazilie. Oh wat naar allemaal .... dank je wel O.J.!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 82243

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2007 - 23 Maart 2008

Wereldreis Antarctica & Zuid Amerika

Landen bezocht: