Dag vriendje en vriendinnetjes ... - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van bianca housselt - WaarBenJij.nu Dag vriendje en vriendinnetjes ... - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van bianca housselt - WaarBenJij.nu

Dag vriendje en vriendinnetjes ...

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca

05 December 2007 | Chili, Santiago de Chile

Neeeeeh.... wil niet opstaan. Tis nog veel te vroeg en vandaag gaat iedereen naar huis.... wil niet! En heb ook heel slecht geslapen :0(

Aan het ontbijt zit iedereen een beetje beteuterd te kijken... vandaag gaan ze weer naar huis. Wat adressen uitgewisseld en dan ga ik even bellen met de organisatie om te vragen hoe laat ze me komen halen. Oh pas om 14.00 uur.... mooi dan kan ik nog mee naar het vliegveld om iedereen gedag te zeggen.

Nog even een kopje koffie, iedereen gedag gezegd en dan is het tijd om ook afscheid te nemen van mijn vriendje en vriendinnetjes. En ik vind t zo NIET leuk! Tineke een dikke knuffel en beloofd dat ik naar Engelen kom voor een bakkie leut en bijkletsen en Koos en Rein een dikke knuffel en zoenen en dat zodra ik terug ben we de foto´s gaan kijken. En de groeten aan Kat en dat ze haar weer troep mee terug geven voor mij etc etc etc. Zo nu echt gaan anders ga ik janken ... en dan weet die arme Diederik helemaal niet meer wat ie met me aanmoet ;0)

Zo Diederik, hoe komen we weer in het hotel? De locale bus? Oke jij weet waar we eruit moeten toch! Dan overstappen op de metro en inderdaad een paar blokjes (om)lopen en we zijn er weer. Krijg ik meteen te horen dat de dame op mij heeft zitten wachten om me naar het andere hotel te brengen, maar net is weggegaan. Oke dat begint goed, kan niet eens het verschil horen tussen 12.00 en 14.00 uur!

Maar ook hier is het nog goed dat Diederik er is, want die lost het voor me op in het Spaans, taxi staat voor en door naar het andere hotel. Thanx!

En als ik me Remy voel vanavond, kan ik wel mee gaan eten met de crew van Marco Polo. Ja graag... elk Remy eten uitstel vandaag is goed!! Oke tot 21.30 uur.

Zo gezegd zo gedaan, kamer bekeken (leuke suite), troep eruit, de wijk ingegaan om te kijken waar ik kan pinnen, internetten etc etc en dan is het al weer 21.30 uur.

Samen met Michelle en Diederik belanden we weer bij "Como agua para Cholocate" en het is weer errug gezellig en lekker. Daarna nog op een terrasje beland, nog een biertje gedaan, nog eentje, nog eentje (geloof ik...) en toen was het volgens mij al heeeeeeeeeeeeeeeeel errug laat en zin we terug gegaan naar het hotel. Moet over 2 uur alweer op voor mijn privetour door Santiago :0)